Fizjoterapeuta uroginekologiczny – Poznań, Rokietnica

Nietrzymanie moczu, bolące miesiączki, osłabienie mięśni dna miednicy… To tylko niektóre problemy, które pomaga rozwiązać fizjoterapeuta uroginekologiczny. W naszym gabinecie w Poznaniu oraz w czasie wizyt domowych prowadzimy terapię przede wszystkim dla kobiet. Stosowane metody pozwalają w skuteczny sposób wyleczyć dysfunkcje układu moczowo-płciowego i znacznie poprawić jakość życia. Terapia to najlepszy sposób na wzmocnienie mięśni i pozbycie się nieprzyjemnych dolegliwości.

Komu pomaga fizjoterapeuta uroginekologiczny?

Fizjoterapia uroginekologiczna to stosunkowo nowa specjalizacja, która ukierunkowana jest na problemy z układem moczowo-płciowym, głównie kobiet. Warto jednak podkreślić, że mężczyźni również mogą korzystać ze wsparcia – szczególnie gdy problemy dotyczą dolegliwości proktologicznych. Leczenie u fizjoterapeuty obejmuje pomoc w przypadku wielu dolegliwości okolic intymnych. Warto zgłosić się po poradę, gdy występują:
  • problemy z nietrzymaniem moczu i/lub kału,
  • bóle w trakcie stosunku, wulwodynia, pochwica,
  • nawracające zapalenia pęcherza, bóle w czasie oddawania moczu,
  • obrzęki limfatyczne,
  • kłopoty z odczuwaniem przyjemności seksualnej,
  • problemy po porodzie, np. rozejście się mięśni brzucha,
  • silne bóle miesiączkowe, endometrioza.
W trakcie terapii uroginekologicznej są wykonywane m.in. ćwiczenia wzmacniające i rozluźniające odpowiednie mięśnie w bezpieczny i skuteczny sposób. Ukierunkowane leczenie pozwala pozbyć się przykrych dolegliwości.

Fizjoterapia uroginekologiczna w Poznaniu i Rokietnice: w gabinecie lub w domu

Dobry specjalista pomoże rozwiązać wiele problemów bez względu na wiek pacjenta. Z leczenia warto korzystać również w ciąży. Fizjoterapia uroginekologiczna jest dostępna w Poznaniu i okolicach. Można umówić się na wizytę bezpośrednio do jednej z przychodni lub skorzystać z mobilnego gabinetu fizjoterapeuty. Cena różni się ze względu na wybraną opcję. 60 minut fizjoterapii lub wizyty diagnostyczno-terapeutycznej kosztuje w warunkach gabinetowych 140 złotych, koszt wizyty domowej na terenie Poznania i najbliższych okolic to koszt 150zł. Aby pozbyć się problemów z układem moczowo-płciowym, warto skorzystać ze wsparcia fizjoterapeuty, który indywidualnie dopasuje rodzaj terapii i ćwiczeń.