Fizjoterapia uroginekologiczna

Fizjoterapeuta uroginekologiczny – Poznań, Rokietnica

Nietrzymanie moczu, bolące miesiączki, osłabienie mięśni dna miednicy… To tylko niektóre problemy, które pomaga rozwiązać fizjoterapeuta uroginekologiczny. W naszym gabinecie w Poznaniu, w Rokietnicy oraz w czasie wizyt domowych prowadzimy terapię przede wszystkim dla kobiet. Stosowane metody pozwalają w skuteczny sposób wyleczyć dysfunkcje układu moczowo-płciowego i znacznie poprawić jakość życia. Terapia to najlepszy sposób na wzmocnienie mięśni i pozbycie się nieprzyjemnych dolegliwości.

Komu pomaga fizjoterapeuta uroginekologiczny?

Fizjoterapia uroginekologiczna to stosunkowo nowa specjalizacja, która ukierunkowana jest na problemy z układem moczowo-płciowym, głównie kobiet. Warto jednak podkreślić, że mężczyźni również mogą korzystać ze wsparcia – szczególnie gdy problemy dotyczą dolegliwości proktologicznych.

Leczenie u fizjoterapeuty obejmuje pomoc w przypadku wielu dolegliwości okolic intymnych. Warto zgłosić się po poradę, gdy występują:
• problemy z nietrzymaniem moczu i/lub kału,
• bóle w trakcie stosunku, wulwodynia, pochwica,
• nawracające zapalenia pęcherza, bóle w czasie oddawania moczu,
• obrzęki limfatyczne,
• kłopoty z odczuwaniem przyjemności seksualnej,
• problemy po porodzie, np. rozejście się mięśni brzucha,
• silne bóle miesiączkowe, endometrioza.

W trakcie terapii uroginekologicznej są wykonywane m.in. ćwiczenia wzmacniające i rozluźniające odpowiednie mięśnie w bezpieczny i skuteczny sposób. Ukierunkowane leczenie pozwala pozbyć się przykrych dolegliwości.
Fizjoterapia uroginekologiczna w Poznaniu i Rokietnice: w gabinecie lub w domu

Dobry specjalista pomoże rozwiązać wiele problemów bez względu na wiek pacjenta. Z leczenia warto korzystać również w ciąży. Fizjoterapia uroginekologiczna jest dostępna w Poznaniu i okolicach. Można umówić się na wizytę bezpośrednio do jednej z przychodni lub skorzystać z mobilnego gabinetu fizjoterapeuty. Cena różni się ze względu na wybraną opcję. 60 minut fizjoterapii lub wizyty diagnostyczno-terapeutycznej kosztuje w warunkach gabinetowych 140 złotych, koszt wizyty domowej na terenie Poznania i najbliższych okolic to koszt 150zł. Aby pozbyć się problemów z układem moczowo-płciowym, warto skorzystać ze wsparcia fizjoterapeuty, który indywidualnie dopasuje rodzaj terapii i ćwiczeń.

Zadbaj o blizny po porodach, operacjach ginekologicznych oraz przywróć prawidłowe napięcie mięśni brzucha!

Być może dokucza Ci blizna po nacięciu lub pęknięciu krocza w trakcie porodu?
Zadbaj o jej ukrwienie i uelastycznienie.
Pomogą Ci w tym ćwiczenia mięśni dna miednicy, mobilizacja i masaż blizny krocza.
Blizna po cesarskim cięciu? Jak każda inna wymaga mobilizacji i pobudzenia okolicznych tkanek.
Nieopracowana blizna może powodować bóle głowy, miednicy, kręgosłupa, ból podczas stosunku, problemy z oddawaniem moczu.
Być może w ciąży lub po porodzie doszło u Ciebie do rozejścia mięśnia prostego brzucha (DRA) i kresy białej?
Objawami są: stożek pojawiający cię na brzuchu przy odchyleniu tułowia w tył lub podczas podnoszenia się z leżenia, brzuch po posiłku wyglądający jak ciążowy, przy podnoszeniu się z leżenia pojawia się „dziura w brzuchu”.
Rehabilitację z odpowiednio dobranymi ćwiczeniami i kontrolą postawy ciała można rozpocząć już w połogu!

Zadbaj o fizjoterapię w endometriozie!

Chorujesz na endometriozę? Główne objawy to ogromny ból podczas miesiączkowania i w okresie okołomięsiączkowym, a także bolesne stosunki. Bóle mogą mieć różny charakter – ostry, przewlekły, pieczenia, drętwienia czy przeczulicy, a także dotyczyć śródbrzusza czy nadbrzusza i mogą pojawiać się niezależnie od fazy cyklu. Należy podkreślić, że objawy te nie są specyficzne wyłącznie dla tej choroby.

Masz pytania?

Wyślij do nas wiadomość mailową lub skorzystaj z formularza kontaktowego.